Klachtenprocedure

We doen er natuurlijk álles aan om klachten te voorkomen. Maar mocht je toch aanmerkingen op onze dienstverlening of op het handelen van één van onze medewerkers hebben, meld het ons dan. Je kunt je hiervoor richten tot één van de partners: Joost of Edward.

Op zoek naar een oplossing

In deze situatie treedt onze klachtenregeling in werking. Je stuurt ons het ingevulde en ondertekende Klachtenformulier toe. Wij nemen binnen één week contact met je op. Samen zoeken we zorgvuldig naar een oplossing. Na afronding evalueren we met je.

Uiteraard kijken we naast het oplossen van jouw klacht ook naar benodigde aanpassingen in onze werkwijze, instructies of voorschriften. Zodat klachten in de toekomst voorkomen kunnen worden!

Het ingevulde klachtenformulier kun je inscannen en mailen naar info@ejp.nl of opsturen naar EJP Accountants & Adviseurs, t.a.v. het managementteam, Postbus 3082 5203 DB ’s-Hertogenbosch.

Voor meer informatie neem je natuurlijk contact met ons op. Ja, graag!